Obľúbené príspevky

11 marca 2014

Záplaty, záplaty, záplaty...

Dnes večer odnesiem kamarátke opravené nohavice jej dcérky Nelky. Pred mojim "zásahom" vyzerali takto nejako:


No, čo s nimi?
Ja som zobrala kôpku skvelých bavlnených priadzí (Catania, Camilla, Nela, Sunny...) a povyberala podľa mňa najvhodnejšie. Zobrala háčik číslo 3 a pustila sa do práce.


Takéto som vymyslela "z hlavy", akurát na srdiečko som použila nejaký návod z pinterestu:


Tu odskúšané na nohaviciach pred prišitím:


A finále - záplaty prišité, ďalšie origoš gate pripravené na použitie:



Pozn. autora: Háčkované záplaty sú skvelé, pretože:
- pružia, a teda výborne sedia na tak namáhané časti, ako lakte, kolená a zadky. Tam sa zvykne pri pevných záplatách opäť roztrhnúť látka pri šve (ako napríklad pri čiernych nohaviaciach v príspevku),
- pružia, a teda sú vhodné na elastické rifle alebo tepláky. V tomto prípade klasickú záplatu nepoužijete a môžete iba zašiť, čo je celkom dosť viditeľné,
- bavlnená priadza je neskutočne odolná, nezoderie sa, farby ostávajú krásne aj po mnohých pádoch a praniach.

Takže nech sa páči a my ideme von, povyhrievať sa na slniečku.
Krásny deň všetkým.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára